Miten voin vaihtaa tai palauttaa tilaamani tuotteen?

Tuotteillamme on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus alkuperäisessä myyntikunnossa. Tämä ei kuitenkaan koske tilaustuotteita, kuten Bugaboon varaosat tai hygieniatuotteita kuten uimapuvut.

Jos siis et ole tyytyväinen, voit palauttaa tuotteet meille joko suoraan Uudenmaankadun myymälään tai käyttää Postin asiakaspalautusta. Katso paremmat palautusohjeet täältä. Palautettavien tuotteiden ostosumma palautetaan pääsääntöisesti tilillesi, myymälässä onnistuu myös palautus maksukortille tai käteispalautus. Palautukset käsitellään kerran viikossa, joten saat tilipalautuksen noin 1-2 viikon kuluessa palautuksen postituksesta.

Mikäli puolestaan haluat vaihtaa tuotteen, ota yhteyttä liikkeeseen niin varaamme sinulle haluamasi tuotteen valmiiksi. Yhteystietomme löytyvät alapalkista. Mikäli vaihdossa on hintaeroa, hyvitämme erotuksen tai veloitamme sen erikseen.

Onko aletuotteilla vaihto- ja palautusoikeus?

Samat vaihto- ja palautusehdot koskevat meillä niin ale- kuin normaaleja tuotteita. Aletuotteillakin on siis 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus alkuperäisessä myyntikunnossa. Lue lisää asiasta edellisessä kysymyksestä.

Mitä teen, jos olen saanut väärän tai viallisen tuotteen?

Olemme pahoillamme, mikäli näin on käynyt. Olemme tarkkoja, mutta ihmisiä. Mikäli huomaat virheen, ota meihin yhteyttä mahdollisimman pian joko sähköpostilla tai puhelimitse. Tiedot löytyvät alapalkista.

Olen epävarma vaatteen koosta, mitä teen?

Jokaisella merkillä on hieman oma mitoituksensa, joten eri merkkien samat koot eivät välttämättä ole mitoiltaan samanlaisia. Jos olet epävarma koosta, voit tutustua suuntaa antavaan kokotaulukkoomme tai ottaa yhteyttä liikkeeseen, niin opastamme koon valinnassa tai vaikka mittaamme vaatteen sinulle. Yhteystietomme löytyvät alapalkista.

Tein tilauksen nettikaupasta, jolla on kiire. Mitä teen?

Pyrimme postittamaan kaikki tilaukset ripeästi ja viimeistään muutaman päivän sisällä tilauksesta. Jos kuitenkin tarvitset tuotteet tiettyyn tilaisuuteen tai niillä on muuten kiire, kerro asiasta meille niin teemme parhaamme! Yhteystietomme löytyvät alapalkista. Muistathan myös, että emme vastaa Postin toimitusajoista.  

Miksi en pysty tekemään tilausta Punavuoren peikon nettikaupassa?

Tähän voi olla useita syitä, esim. maksuvälitys tai nettikauppa voi olla tilapäisesti ruuhkautunut. Usein auttaa uusi yritys hetken ajan päästä. Jos tämä ei auta, ota yhteyttä niin etsimme ratkaisun ongelmaan.  

Voinko noutaa nettitilauksen Uudenmaankadulta?

Kaikki tilaukset voi noutaa myös Uudenmaankadun myymälästä. Valitse tilauksen toimitustavaksi nouto. Kun tilaamasi tuotteet ovat kaikki kerätty ja tilaus on noudettavissa, saat meiltä viestin.  

Haluamani tuote / koko vaikuttaa loppuneen nettikaupasta, voiko sitä siis vielä löytyä liikkeestä?

Tuotevalikoimamme on yhteinen netti- ja kivijalkakaupassa. Jos tuotetta ei siis löydy nettikaupasta, ei sitä valitettavasti ole enää liikkeessäkään. Luonnollisesti voit vielä varmistaa asian tai tiedustella onko samaa tuotetta tulossa lisää ottamalla meihin yhteyttä. Yhteystietomme löydät alapalkista.

Selailin nettikauppaa ja huomasin monia aletuotteita, jotka haluaisin nähdä liikkeessä. Voinko tulla koska vaan katselemaan?

Tottakai olet aina tervetullut liikkeeseemme! Jos kuitenkin olet kiinnostunut pääasiallisesti aletuotteista, kannattaa ne tilata nettikaupastamme ja valita ”nouto myymälästä” toimitusvaihtoehto tai ottaa yhteyttä liikkeeseen ennen kuin tulet. Suurin osa aletuotteistamme on näet toisessa varastossamme, josta ne haetaan liikkeeseen sinua varten. Varastossa käydään parin päivän välein, joten varauduthan siihen, että aletuotteet eivät ole välttämättä liikkeessä samana päivänä noudettavissa.

Haluaisin tilata Bugaboon tarvikkeita / varaosia, mutta en löydä niitä nettikaupan valikoimista. Mitä teen?

Voit tilata Punavuoren peikosta kaikkia Bugaboon valmistuksessa olevia vaunuja, tarvikkeita ja varaosia. Jos haluamaasi tuotetta ei löydy suoraan nettikaupasta tai olet epävarma, mitä tilata, ota yhteyttä, niin teemme sinulle erikseen tilauksen. Varaosia tilattaessa tarvitsemme maksun etukäteen. Bugaboo-tilaustuotteiden toimitusaika-arvio on 4-6 viikkoa.  

Mitä teen jos en ole varma käyvätkö uudet Bugaboon lisäosat vanhanmallisiin vaunuihini?

Ole yhteydessä meihin - useimmissa tapauksissa saamme sinulle vastauksen heti. Mikäli kyseessä on harvinaisempi tiedustelu, selvitämme vastauksen suoraan Bugaboolta.

Onko tuotteillanne takuuta?

Bugaboo antaa vaunuilleen kahden vuoden takuun ja lisäksi kolmannen vuoden tietyille tuotteille, mikäli rekisteröit uuden Bugaboo-tuotteesi yrityksen nettisivuilla. Lisätietoja asiasta löydät Bugaboo-vaunujesi ohjekirjasta.

Vaatteet kuluvat normaalissa käytössä, mutta mikäli huomaat jotain normaalista poikkeavaa ja epäilet tuotevikaa, ota meihin yhteyttä. Yhteystietomme löydät alapalkista.

Punavuoren peikko on ihana kauppa! Onko teillä kanta-asiakas ohjelmaa?

Kivijalkaliikkeessämme on kanta-asiakasohjelma. Mikäli ostoksesi ylittävät 100 euroa vuodessa, alat kerätä ostoksistasi bonusta, jota voit hyödyntää tuleviin ostoksiin. Kysy lisää kanta-asiakkuudesta seuraavan kerran kun käyt liikkeessämme!

Miten pysyn parhaiten perillä mitä uutta on tulossa? Järjestättekö tapahtumia?

Liikkeessämme tapahtuu kaiken aikaa ja uutta tavaraa tulee sisään usein. Parhaiten pysyt perillä kaikesta uudesta tilaamalla uutiskirjeemme (tästä), seuraamalla meitä Facebookissa ja Instagrammissa!

Tuote lisätty koriin